Poslovna pot, ki se spremeni v čudovito dogodivščino

Ko sem izvedel, da gremo v Frankfurt po avtodom nisem bil preveč vesel, saj je do tja veliko vožnje. A ko so mi povedali, da gremo v Stuttgart pogledat muzej Mercedesa-Benza in Porscheja, sem bil zelo vesel.

Prvi dam ni bil preveč zanimiv, saj smo se večino časa peljali. Popoldan smo prišli v hotel, ki je bil kar lep. Zvečer smo šli na sprehod po okolici, kjer se nisem preveč zabaval.

Naslednji dan je bil zelo zanimiv, saj smo si šli pogledat muzej Mercedesa-Benza. V njem je bil  tudi moj najljubši avto Mercedes-Benz 300SL, ki je prvi avto z vratmi, ki se odpirajo na gor. V njem je veliko avtov, ki jih drugje ni. Mercedes ima zelo bogato zgodovino, saj je Karl Benz naredil prvi avto na svetu. Popoldne smo se z tramvajem odpeljali do mestne tržnice in tam pojedli kosilo, ker smo bili lačni. Zvečer smo gledali televizijo, ker je bil na sporedu Tom in Jerry.

Odhod.si - Najem avtodoma - Poslovna pot, ki se spremeni v čudovito dogodivščino                          Odhod.si - Najem avtodoma - Poslovna pot, ki se spremeni v čudovito dogodivščino

Sliki: Marcedes-Benz muzej, avto Marcedes-Benz 300SL

Naslednji dan smo si ogledali Porschejev muzej, ki j bil manjši od Mercedesovega, a je bilo v njem več avtov na kupu. V njem sem prvič sedel v Porscheju, bil je tako nizek,  da sem komaj prišel ven. Popoldne smo imeli dolgo vožnjo v Frankfurt, vmes smo se vstavili v McDonaldsu in moja sestra je bila navdušena. Tam smo imeli hotel, ki ni bil preveč čist. Je pa imel biljard, ki smo ga z veseljem igrali zvečer. Še pred tem smo šli na sprehod po mestu, da smo odkrili lušno pekarno za zajtrk. Naslednjega dne zjutraj smo prevzeli avtodom in se odpeljali do Münchena, vožnja je potekala mirno in tekoče.

V Münchemu smo prvič prespali v novem avtodomu, kar je bilo posebno doživetje. Kombi avtodom Grand California ima namreč 4 postelje, eno zadaj in drugo se naredi pod stropom. Bilo je zelo tesno, saj smo 4 članska družina, kombi pa je majhen. Naslednjega dne zjutraj smo se nato odpravili domov, veseli za čudovito izkušnjo.